Luxéoli pühendumus
Luxéol on pühendunud klientide rahulolu tagamisele, keskendudes toote kvaliteedile, asjatundlikkusele ja tõhususele ning kuulates tarbijaid.
Luxéoli kaubamärgi poolest tuntud ettevõte Nutravalia järgib ettevõtte sotsiaalse vastutuse (CSR) lähenemisviisi ja seab oma toodete valmistamise Prantsusmaal nii palju kui võimalik ette. Luxéol väärtustab elukvaliteeti tööl ning toetab erinevaid keskkonna- ja sotsiaalsete eesmärkidega tegelevaid ühendusi. Samuti on see pühendunud tarbijate teadlikkuse tõstmisele iga inimese mõjust keskkonnale, iga väike žest loeb!
CSR*, Luxéoli pühendumus ühiskonnale
Meie ettevõtet Nutravaliat tuntakse kõige paremini meie juuksetoodete lipulaeva brändi Luxéol kaudu.
Oleme inimsuurune ettevõte, mis on pühendunud CSR*-lähenemisele nii selle keskkonna- kui ka ühiskondlike aspektide osas ning püüame piirata oma mõju ühiskonnale, kus me elame.
Soovisime, et meie pühendumust tunnustataks, lastes end auditeerida 20. aasta lõpus. märgis "Engagé RSE* et Responsibility Europe".