Luxéoli pühendumus

Luxéol on pühendunud klientide rahulolu tagamisele, keskendudes toote kvaliteedile, asjatundlikkusele ja tõhususele ning kuulates tarbijaid.

Luxéoli kaubamärgi poolest tuntud ettevõte Nutravalia järgib ettevõtte sotsiaalse vastutuse (CSR) lähenemisviisi ja seab oma toodete valmistamise Prantsusmaal nii palju kui võimalik ette. Luxéol väärtustab elukvaliteeti tööl ning toetab erinevaid keskkonna- ja sotsiaalsete eesmärkidega tegelevaid ühendusi. Samuti on see pühendunud tarbijate teadlikkuse tõstmisele iga inimese mõjust keskkonnale, iga väike žest loeb!

Kliendi rahulolu

Teie rahulolu on meie prioriteet. Selle saavutamiseks tugineme neljale tugevusele:

Kvaliteet

Selle kvaliteedikontrolli tagamiseks ja seda teostatakse kõikides tootmisetappides ja -etappides vastavalt kehtivatele eeskirjadele.

Ekspertiis

Teostame oma tooteid rangelt ja valime hoolikalt nende valmistamisel kasutatavad koostisosad ja toorained, et tagada tarbijatele kvaliteet, ohutus ja jälgitavus vastavalt kehtivatele eeskirjadele.

Toote efektiivsus

Oleme pühendunud faktiliste tulemuste pakkumisele meie kosmeetikatoodete tõhususe kohta, viies läbi kliinilisi uuringuid ja/või kasutusteste ning jagades tulemusi teiega.

Tarbijate ärakuulamine

Meie pidev tootearvustuste, klientide tagasiside ja laiemalt tarbijate vajaduste kuulamine võimaldab meil hoida ambitsioonikat pidevat innovatsiooniplaani, et vastata võimalikult täpselt teie igale vajadusele ja jääda alati sektoris esirinnas.

CSR*, Luxéoli pühendumus ühiskonnale

Meie ettevõtet Nutravaliat tuntakse kõige paremini meie juuksetoodete lipulaeva brändi Luxéol kaudu.
Oleme inimsuurune ettevõte, mis on pühendunud CSR*-lähenemisele nii selle keskkonna- kui ka ühiskondlike aspektide osas ning püüame piirata oma mõju ühiskonnale, kus me elame.

Soovisime, et meie pühendumust tunnustataks, lastes end auditeerida 20. aasta lõpus. märgis "Engagé RSE* et Responsibility Europe".

Valmistatud Prantsusmaal

Enamik meie tooteid on valmistatud Prantsusmaal.
Toote koostis

Püüame pakkuda uusi loodusliku päritoluga kosmeetikatooteid. Ja me kujundame ümber oma olemasolevad tooted eesmärgiga veelgi suurendada loodusliku päritoluga koostisosade osakaalu ja eemaldada teatud koostisained, et keskenduda olulistele toimeainetele. Meie toidulisandid on koostatud toimeainetest, nagu taimed, vitamiinid, mineraalid või muud ained, mis on seotud toote nõuetekohaseks tootmiseks oluliste lisanditega.

Jäätmete vähendamine

Meie eesmärk on piirata meie toodetega seotud paberiprintide arvu. Näiteks oleme oma toodetest eemaldanud paberjuhised, süstemaatilise kataloogide saatmise oma pakendites või püüame nii palju kui võimalik vältida tarbetuid pakendeid. Vähendame tarbetuid pakendeid, tootekataloogide saatmist ning raiskamise vähendamiseks oleme eemaldanud paberjuhendid. Soovime kasutada üha rohkem pakendeid, mis sisaldavad taaskasutatud ja taaskasutatavaid materjale.

Tarbijate teadlikkuse tõstmise sõnumid

Me soovime tõsta tarbijate teadlikkust igal võimalusel, näiteks teadvustades neile vajadust piirata veetarbimist meie mahaloputustoodete (juuksemaskid, palsamid) kasutamise ajal, mis vähendab ka energiatarbimist. Pakume ka lehekülge, mis selgitab, kuidas meie tootepakendeid taaskasutada.

Toote koostis
Jäätmete vähendamine
Tarbijate teadlikkuse tõstmise sõnumid